Ibz.ch
Ibz är rankad 321 145 i Sverige. 'IBZ|zti Höhere Fachschule für Technik Informatik und Wirtschaft.'
321 145Rankad i Sverige
3 916 273Rankad I Världen
Månatliga sidor granskade | 5 103 | |
Besökare per månad | 1 701 | |
Värde per besökare | -- | |
Uppskattat värde | 11 238,05 kr | |
Externa länkar | 71 | |
Antal sidor | 4 425 |
Senast Uppdaterad: 05.04.2018 . Uppskattade data, läs villkoren.
Besökare
Traffic historik Genomsnitt 90 Dagar | ||
Rankad I Världen | 3 290 986 | 361 983 |
---|---|---|
Dagliga Besökare | 54 | +6% |
Rank av dagliga besökare | 3 841 792 | -106 452 |
Dagliga Sidvisningar | 150 | -50,18% |
Rank av sidvisningar | 2 774 646 | 1 090 317 |
Sidvisningar per användare | 4,00 | -52,77% |
Innehåll
www.Ibz.ch
ämnen: Technisches, Willkommen, Portrait, Qualitätsgrundsätze, och Raumvermietung.
- Populära sidor
- intranet.ibz.ch IBZIntranet ::: Willkommen
- ibz.ch etc. - IBZ|zti Höhere Fachschule für Technik Informatik und Wirtschaft
- ibz.ch IBZ Schulen für Technik Informatik Wirtschaft - Technikerschule ..
- ibz.ch für die Schulen von Aarau / Basel / Winterthur / Zürich
4,00 sidor ses i genomsnitt, av de uppskattningsvis 59 dagliga besökarna.
Länkar- Länkar in
- ibz.ch IBZ|zti Höhere Fachschule für Technik Informatik und Wirtschaft
- heimetli.ch Projekte der Heimetli Software AG vom 06.07.2012 bis zum 20.03.2014
- Länkar ut
- therapiezentrum-anhk.c.. Therapiezentrum ANHK Basel / Homöopathie / TCM / TEN
- ipso.ch ipso - Haus des Lernens - Privatschule der Sekundarstufe in Basel
- khf-t.ch KHF-T CES-T CSSS-T | Zweck
- sbw.edu SBW Haus des Lernens
Server plats | |
Zubler Partner Zurich Schweiz 47.37, 8.55 |
Zubler Partner Zurich är platsen för Microsoft-IIS/7 server. Programmeringsspråkets miljö är ASP.NET.
IP: 62.2.113.82
Drivs med: ASP.NET
Web Server: Microsoft-IIS/7
Kodning: utf-8
Server Setup | |
Transfer-Encoding: | chunked |
---|---|
Content-Type: | text/html; charset=UTF-8 |
Server: | Microsoft-IIS/7.5 |
Set-Cookie: | -- |
Set-Cookie: | -- |
Set-Cookie: | -- |
X-Powered-By: | ASP.NET |
Date: | -- |