![](http://www.img-urlm.com/i/ets.org.jpg)
12 923Rankad i Sverige
7 211Rankad I Världen
Månatliga sidor granskade | 13 744 080 | |
Besökare per månad | 637 269 | |
Värde per besökare | 0,58 kr | |
Uppskattat värde | 2,54 Miljontals kr | |
Externa länkar | 27 439 | |
Antal sidor | 405 000 |
Senast Uppdaterad: 05.04.2018 . Uppskattade data, läs villkoren.
Besökare
Land | Lands rankning | Användare % | Sidvisningar % |
Andra länder | 12,00% | 9,30% | |
---|---|---|---|
Nepal | 292 | 0,90% | 1,60% |
Bangladesh | 438 | 4,10% | 9,60% |
Libanon | 469 | 0,70% | 1,60% |
Uganda | 559 | 0,70% | 0,50% |
Nigeria | 1 243 | 2,40% | 2,60% |
Danmark | 1 718 | 1,60% | 1,70% |
Indien | 2 694 | 20,90% | 18,70% |
Sydkorea | 2 717 | 2,70% | 7,20% |
Egypten | 3 705 | 0,80% | 0,90% |
Förenta staterna | 3 718 | 27,70% | 27,00% |
Iran | 3 774 | 2,10% | 1,90% |
Turkiet | 6 754 | 1,30% | 1,00% |
Schweiz | 7 025 | 0,60% | 0,50% |
Japan | 7 567 | 5,00% | 4,40% |
Mexiko | 9 845 | 1,20% | 0,70% |
Tjeckien | 10 594 | 0,50% | 0,10% |
Pakistan | 10 738 | 1,10% | 0,60% |
Kina | 11 574 | 5,60% | 3,90% |
Australien | 12 496 | 0,80% | 0,50% |
Brasilien | 13 187 | 1,40% | 1,70% |
Reino Unido | 18 160 | 1,20% | 1,30% |
Kanada | 19 695 | 0,70% | 0,50% |
Indonesien | 20 445 | 0,60% | 0,30% |
Ryssland | 26 801 | 1,30% | 0,90% |
Tyskland | 29 185 | 1,30% | 0,80% |
Frankrike | 44 774 | 0,70% | 0,20% |
Den är populärast i länderna, Danmark, Nigeria, Uganda, Libanon, Bangladesh och Nepal.
Traffic historik Genomsnitt 90 Dagar | ||
Rankad I Världen | 6 060 | ![]() |
---|---|---|
Dagliga Besökare | 41 730 | ![]() |
Rank av dagliga besökare | 7 446 | ![]() |
Dagliga Sidvisningar | 207 055 | ![]() |
Rank av sidvisningar | 4 732 | ![]() |
Sidvisningar per användare | 6,91 | ![]() |
www.Ets.org
ämnen: Research, Services, Higher Education, English Language Learning, och Global Programs & Services.
Kategori: 'Educational Testing/Test Authoring Firms'
Ålder: Domänen är 23 år och 5 månader gammal.
- Populära sidor
- ets.org The TOEFL Test: Find Your Format
- toeflpractice.ets.org TOEFL Practice Online
- ets.org TOEFL: Home
- etsis4.ets.org ETS Domestic CBT Center List
Av uppskattningsvis 45 630 dagliga besökare, ser var och en 6,91 sidor i genomsnitt.
Länkar- Länkar in
- isna.ir ISNA - Iranian Student's News Agency
- it-gymnasiet.se IT-Gymnasiet Start
- studentum.no Trafikklærer, Wadköpings Utbildningscenter
- blueberrysprak.nu Språkresor, utlandsstudier, språkresa & jobb utomlands | Blueberry
- Länkar ut
- nces.ed.gov National Center for Education Statistics (NCES) Home Page, a part
- sba.gov The U.S. Small Business Administration | SBA.gov
- eric.ed.gov ERIC – World’s largest digital library of education literature
- csusb.edu California State University, San Bernardino
Server plats | |
Akamai Technologies Massachusetts Cambridge Förenta staterna 42.3933, -71.1333 |
Det underhålls av Akamai Technologies (Massachusetts, Cambridge,) som använder Apache-Coyote/1 webbserver. Den har 8 namnservrar, inklusive name.phx.gblx.net, name.jfk.gblx.net, och etsrnip2.ets.org. Dess IP-nummer är 184.25.166.88.
IP: 184.25.166.88
Web Server: Apache-Coyote/1
Kodning: utf-8
PING e4520.b.akamaiedge.net (184.25.198.88) 56(84) bytes of data. | |
64 bytes from a184-25-198-88.deploy.akamaitechnologies.com (184.25.198.88): icmp_seq=1 ttl=53 | 13.0 ms |
64 bytes from a184-25-198-88.deploy.akamaitechnologies.com (184.25.198.88): icmp_seq=2 ttl=53 | 12.8 ms |
64 bytes from a184-25-198-88.deploy.akamaitechnologies.com (184.25.198.88): icmp_seq=3 ttl=53 | 12.9 ms |
--- e4520.b.akamaiedge.net ping statistics --- | |
3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 2000ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 12.874/12.954/13.090/0.162 ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 12.874/12.954/13.090/0.162 ms |
Webbsidans laddningstid är 1010 milliseconds, långsammare än 69 % av andra sidor i mätningen. Dessutom klockas ett ping till servern till 13.0 ms.
Server Setup | |
Server: | Apache-Coyote/1.1 |
---|---|
Content-Type: | text/html;charset=UTF-8 |
Cache-Control: | no-cache |
Date: | -- |
Content-Length: | 14802 |
Connection: | keep-alive |