Adobeforacademics.com
Adobeforacademics är rankad 159 158 i Sverige. 'Adobe for Academics.'
159 158Rankad i Sverige
574 226Rankad I Världen
Månatliga sidor granskade | 46 872 | |
Besökare per månad | 29 295 | |
Värde per besökare | 3,38 kr | |
Uppskattat värde | 120 380,46 kr | |
Externa länkar | 55 | |
Antal sidor | 15 |
Senast Uppdaterad: 05.04.2018 . Uppskattade data, läs villkoren.
Besökare
Land | Lands rankning | Användare % | Sidvisningar % |
Andra länder | 47,60% | 52,00% | |
---|---|---|---|
Indien | 201 809 | 20,30% | 21,70% |
Förenta staterna | 326 213 | 32,10% | 26,40% |
Förenta staterna och Indien är de ställen som flest besökare kommer från.
Traffic historik Genomsnitt 90 Dagar | ||
Rankad I Världen | 482 543 | 73 496 |
---|---|---|
Dagliga Besökare | 770 | -13,08% |
Rank av dagliga besökare | 398 955 | 53 348 |
Dagliga Sidvisningar | 750 | -20,65% |
Rank av sidvisningar | 794 987 | 133 910 |
Sidvisningar per användare | 1,50 | -8,43% |
Innehåll
www.Adobeforacademics.com
ämnen: Tutorials, och Try & Buy.
Sajten har omkring 842 dagliga användare, där var och en ser 1,50 sidor i genomsnitt.
Länkar- Länkar ut
- adobe.com Adobe
- adobe.com Products - Adobe
- edex.adobe.com Adobe Education Exchange
- twitter.com Adobe Education Team (AdobeEdu) on Twitter
Server plats | |
Merck And Co Inc Virginia Ashburn Förenta staterna 39.0436, -77.4878 |
adobe-dns-02.adobe.com, adobe-dns-03.adobe.com, och adobe-dns-04.adobe.com är några av dess 5 namnservrar. Dess IP-nummer är 54.225.205.142. Merck And Co Inc (Virginia, Ashburn) är platsen för thin server.
IP: 54.225.205.142
Web Server: thin
Kodning: utf-8
Server Setup | |
Cache-Control: | max-age=0, private, must-revalidate |
---|---|
Content-Type: | text/html; charset=utf-8 |
Date: | -- |
Etag: | "77519176d631c491b304ec741dc16173" |
Server: | thin 1.5.0 codename Knife |
Set-Cookie: | -- |
X-Rack-Cache: | miss |
X-Request-Id: | 20999e38-0983-4fa1-bd65-4a35521595a6 |
X-Runtime: | 0.670539 |
X-Ua-Compatible: | IE=Edge,chrome=1 |
transfer-encoding: | chunked |
Connection: | keep-alive |