BR Omdömen

3 986  Medel
TrustScore 3 av 5

3,2

I kategorin Leksaksbutik

Skriv ett omdöme

Företagets aktiviteterSe alla

Omdömen3,2

Totalt 3 986


Sortera efter:


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Helt suveränt!

Jag var in i butiken som inte hade just den produkten som jag ville ha. Personalen beställde via nätet och jag betalade o gjorde allt klart. Tre dagar efteråt kunde jag hämta min vara på mitt närmaste postutlämningsställe. Ingen fraktkostnad tillkom, måste säga att det var helt suveränt o enkelt!

Upplevelsen ägde rum: 22 december 2016


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Snabb service, bra priser...

Mycket nöjd med service från butik då de hjälpte mig beställa hem en produkt som saknades i butiken, fick leveransen snabbt och enkelt. Bara att hämta ut på närmaste postombud. Det enda jag kan anmärka på var att det var aningens dåligt packat men produkten i fråga höll denna gången.

I övrigt kanoners!!

Upplevelsen ägde rum: 28 januari 2017


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Snabb leverans

Super snabb leverans och alla sakerna jag beställde levde upp till förväntningarna, men när de packade varorna har de varit tvungna att vika en sak lite illa för att få plats med allt i kartongen. Det skadar inte mig eller varan men jag undrar hur det hade gått hem vid en potentiell retur.

Upplevelsen ägde rum: 05 januari 2017


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bra service efter levernsmiss

Beställde till sonen ett Lego tågsätt + ett extra paket skenor. Fick bara skenorna och inget mer, ingen info. efter avstämning med kundtjänst löstes det snabbt och bra och den rabatten som gällde när jag lagt order fick jag också. Bra service.

Upplevelsen ägde rum: 22 december 2016


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Beställning av LEGO-sats

Paketet kom fram så snabbt att jag kunde använda det som julklapp, vilket jag uppskattade mycket!
Det enda lilla irritationsmomentet var att den inledande informationen från PostNord om var beställningen befann sig dröjde, vilket skapade en viss osäkerhet.

Upplevelsen ägde rum: 27 december 2016


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beställning

Högsta betyg!
Efter att en produkt jag beställt inte fanns i lager, hjälpte mannen på kundtjänst till med att justera den nya ordern, så att jag fick den rabatt från första ordern jag annars hade gått miste om.
Toppen! Tack:)

Upplevelsen ägde rum: 08 februari 2017


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sämsta köp någonsin

Sämsta köp någonsin. Har beställt varan till en butik och har endast fått en orderbekräftelse. Det visar sig att e-handeln och och butik inte har samma lösning så de kan inte se ordern i butik. Sämst hittills! Kommer aldrig att handla här igen, och rekommenderar ingen annan att göra detta heller!

Upplevelsen ägde rum: 19 december 2017

Svar från BR

Hej Magnus,
Kontakta gärna oss på chatten så hjälper vi dig på en gång och kan kika på din beställning.
Chatten har öppet alla vardagar 10-18. Jag ser fram emot att höra av dig!

Ha en jättefin eftermiddag så länge.

Vänliga hälsningar,
Martha
BR Kundservice


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Inget att klaga på

Fantastisk service i butik när varan inte fanns inne. Utan att ha bett om det så ordnade butiksbiträdet en hemleverans utan fraktkostnad. Två dagar senare hade jag den i handen, utan extra kostnad, levererad till huset. Fantastisk service!!

Upplevelsen ägde rum: 17 februari 2017

Svar från BR

Hej Jenny,

Tack för din feedback.

Vad kul att du är nöjd med servicen som du har mottagit. Det glädjer oss att höra!

Vi tackar dig återigen för din feedback.

Med vänliga hälsningar,
BR Webbshop


Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Paketering

Beställde "thunderbirds fordon superset" från BR. Leveransen var snabb, inga skador på själva leksakerna men paketet låg bara i en påse när jag fick det, så var ganska kantstött. Tycker nog de i alla fall kunnat kosta på sig ett vadderat kuvert, när de vet hur posten behandlar paket ;)

Upplevelsen ägde rum: 17 januari 2017

Svar från BR

Hej Daniel,

Tack för din feedback! Jag kommer att föra detta vidare till vårat lager så de kan förbättra sitt val av emballage. Hoppas du är nöjd med ditt köp i övrigt.

Om du har några fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig.

Med vänliga hälsningar
BR´s Webshop


Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Många av produkterna fanns inte på webben

Irriterande när man hittat en produkt som varken finns i butik eller på webben. Vore kanske på plats med en upprensning i utbudet.

Sökningsfunktionen med historik av vad man sökt på kan blir bättre. Nu blev det många turer där man fick välja samma filter igen för att det glömts bort.

Upplevelsen ägde rum: 04 januari 2017

Svar från BR

Hej Henrik,

Tack för din Feedback.

Vi försöker dagligen att uppdatera/fylla på sortimentet med nya varor så att våra kunder kan göra sina beställningar. Ibland händer det dock att vissa leveranser blir försenade och det leder till att vissa produkter inte finns att beställa på webbshoppen.

Vi tackar dig återigen för din feedback.

Vi vill även passa på att önska dig en underbar start på det nya året!

Med vänliga hälsningar,
BR-Webshop


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har ej fått paket? Får inte MINA pengar tillbaka.

Beställde varor för över 2 veckor sen, har inte fått dem och ingen vet var de är. Nu svarar de knappt på mail längre. Och om de svarar har de inget svar. Jag har skrivit flera gånger att jag inte vill ha varorna längre utan vill ha mina pengar tillbaka. Detta ignorerar de bara. Ska aldrig beställa från företaget igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller.
Ingen telefon har de man kan ringa till, endast mail som de inte svarar på.

Upplevelsen ägde rum: 15 december 2017

Svar från BR

Hej Sofia,
Jag svarade på ditt mail senast i onsdags. Det kanske inte kom fram ordentligt? Jag kan även se att du har haft kontakt med min kollega på Facebook. Som sagt så har vi lagt in en eftersökning på ditt paket hos Bring och inväntar deras svar. Du kommer självklart att få en full återbetalning så fort vi fått bekräftat att paket är försvunnet.

Vänliga hälsningar,
Martha
BR Kundservice


Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Dålig info om spelet

Många plastiga delar som lätt går sönder om barnet själv ska sätta ihop det. Absolut inget för en varken 5 eller 10- åring. Detta hade man kunnat avstyra om det funnits ett demoex. i affären eller i broschyrens text. Svårt att avgöra material på en bild samt antal delar som ska monteras. En mycket dålig upplevelse men nyttig inför nästa ev. köp. Vilket lär dröja efter denna upplevelse.
Mvh en ledsen mormor

Upplevelsen ägde rum: 25 december 2016

Svar från BR

Hej Gun,

Tack för din feedback, dessa kommentarer är en viktig del i vårt arbete för att bli bättre. Vi beklagar att varan inte levde upp till dina förväntningar och vi ska ta detta vidare för att se vad vi kan göra. Vi hoppas att ni får en bättre upplevelse nästa gång du handlar hos oss.

Om du har några fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss via chatt, mejl eller Facebook.

Med vänliga hälsningar
Br kundservice


Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Jag skulle fâ paketen leverade till en företagsadress.

Jag skulle fâ paketen leverade till en företagsadress. När de kördes ut besvärade sih inte ombudet att ringa pâ det mobilnummer som jag uppgav vid beställning utan, när jag inte öppnade dörren (industritvätt=buller) körde han därifrân och vi fick snällt hämta ut paken (ofattande beställning) pâ Tempo...
Jag hoppas att det var av misstag som chauffören inte ringde innan eller âtminstânde när han var utanför...

Upplevelsen ägde rum: 22 december 2016

Svar från BR

Hej Christina,

Tack så mycket för din feedback. Jag ska ta och föra detta vidare inom företaget så det inte händer igen. Vi beklagar att det inträffat och vi kommer även att ta upp detta med postnord.

Om du har några fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig.

Med vänliga hälsningar
Br kundservice


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Betala på denna sida går inte

Betala på denna site går inte.
Kort går det inte igenom man hoppar tillbaka till start, om man väljer direkt betalning MÅSTE man ha Nordea vilket de glömt att upplysa om.
Faktura är det enda alternativet men jag undrar hur fakturan levereras kanske som en påminnelse.
Är man medlem i klubben men får inte rabatterna som det står att man får, riktigt dåligt.
2017 klart en av de sämre siterna av ett stort företag.
Samma site som Toy's r Rus och samma problem.

Upplevelsen ägde rum: 17 december 2017

Svar från BR

Hej Johan,

Tack för din feedback.

Vi beklagar att du inte får igenom ditt köp. Vi har inga bekräftade problem med betalningen på vår hemsida, men om du kontaktar vår kundtjänst på Live-Chatten som du hittar på hemsidan eller via mail: kundservice@br-leksaker.se, så kommer de att hjälpa dig med din beställning.

De betalningsalternativ vi stödjer i dagsläget är följande:

* Banköverföring (Nordea)
* Betalkort/Kreditkort
* Faktura

Värt att notera är att fakturan skickas separat. Den kommer alltså inte i samma paket som dina varor men brukar landa i brevlådan runt de dagar då dina varor anländer.

Skulle det vara så att det är någon CLUB BR rabatt som inte fungerar, så justerar vi givetvis detta i efterhand ifall man kontaktar vår kundtjänst.

Vi tackar dig återigen för din feedback och önskar dig en fin Jul.

Med vänliga hälsningar,
BR-Leksaker


Betygsatt 3 av 5 stjärnor

BRleksakers egna märke - dålig kvalitet

Köpte en ritplatta för endast 90:- men den var nedsatt i pris så jag trodde att den skulle vara av bra kvalitet men icke. Går inte att jämföra med Fisher Price som är dyrare men deras leksaker håller för många barn. Detta gör jag inte om.

Upplevelsen ägde rum: 21 februari 2017

Svar från BR

Hej Lena,

Tack för din feedback.

Tråkigt att höra att ritplattan gick sönder så fort. Om du kontaktar vår underbara kundtjänst så kommer de att hjälpa dig med en reklamation.

kundservice@br-leksaker.se

Med vänliga hälsningar,
BR Webbshop


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fungerade felfritt.

Fick hjälp i affären på Erikslund, Västerås. (Väldigt hjälpsam tjej) En sak som var slut i butik beställde vi tillsammans så den skulle komma innan jul, vilket den gjorde. 👍🏻

Upplevelsen ägde rum: 27 december 2016


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Inga rätt nånstans

Beställde varor från hemsidan i augusti. Det tog nästan två veckor innan de kom och då barnet ifråga redan hade hunnit fylla år så blev det retur. Nu är snart oktober slut och jag har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar😔.

Upplevelsen ägde rum: 23 oktober 2017

Svar från BR

Hej Heidi,

Tack för din feedback.

Vi beklagar att din beställning inte kom fram i tid. Om detta inträffar så rekommenderar vi dig att kontakta vår underbara kundtjänst på mejlen nedan, så kommer de att hjälpa dig så att pengarna dyker upp på kontot.

Kundservice@br-leksaker.se

Vi tackar dig återigen för din feedback.

Med vänliga hälsningar,
BR´s Webshop


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mitt första köp

Förstod inte varför första varan jag avsåg att köpa inte gick att få över till varukorgen. Det kom inte upp någon info om anledningen. Fick förklaringen vid kontakt med kundtjänst.

Upplevelsen ägde rum: 07 februari 2017


Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Problem med leverans

BR hade missat att skriva mitt namn på peketet jag hade beställt, viket betydde att posten inte kunde lämna ut paketet till mig. I Paketet fanns en present som skulle lämnas över ett visst datum och som hade beställt i god tid. Det fanns inget telefonnummer att kontakta BR på. När jag mejlade kundtjänst fick jag inget svar på flera dagar. Supporten via deras chatt var oförskämd och ej effektiv och gav inte heller någon feedback på om när felet hade åtgärdats.

Upplevelsen ägde rum: 24 mars 2017

Svar från BR

Hej Anna,

Tack för din feedback.

Vi kan se att du angav "Ms." som namn på din beställning och det var därför du inte kunde hämta ut ditt paket. Just när man lägger sin beställning så är det extra viktigt att dubbelkolla så att all information stämmer innan man slutför beställningen. Annars kan det dröja 1-2 dagar innan namnbytet går igenom.

Vi försöker hela tiden att förbättra vår kundservice och vi har frågat våra kunder vad som betyder mest för dem. Svaret på den frågan är snabbhet och effektivitet.
När vi har monitorerat vår tidigare kundservicekanal med respekt för de faktorerna, har vi räknat ut att om vi hjälper våra kunder endast via chat, kan vi hjälpa minst fem kunder på samma tid som vi hade hjälpt en på telefon. Så för att hjälpa våra kunder fortare, kommer vi nu att ha all vår kundservice via chat och e-mail.

Vi tackar dig återigen för din feedback.

Med vänliga hälsningar,
BR´s Webbshop