Företagets aktiviteterSe alla
Omdömen3,2
Totalt 3 986
Sortera efter:
Helt suveränt!
Jag var in i butiken som inte hade just den produkten som jag ville ha. Personalen beställde via nätet och jag betalade o gjorde allt klart. Tre dagar efteråt kunde jag hämta min vara på mitt närmaste postutlämningsställe. Ingen fraktkostnad tillkom, måste säga att det var helt suveränt o enkelt!
Upplevelsen ägde rum: 22 december 2016
Snabb service, bra priser...
Mycket nöjd med service från butik då de hjälpte mig beställa hem en produkt som saknades i butiken, fick leveransen snabbt och enkelt. Bara att hämta ut på närmaste postombud. Det enda jag kan anmärka på var att det var aningens dåligt packat men produkten i fråga höll denna gången.
I övrigt kanoners!!
Upplevelsen ägde rum: 28 januari 2017
Snabb leverans
Super snabb leverans och alla sakerna jag beställde levde upp till förväntningarna, men när de packade varorna har de varit tvungna att vika en sak lite illa för att få plats med allt i kartongen. Det skadar inte mig eller varan men jag undrar hur det hade gått hem vid en potentiell retur.
Upplevelsen ägde rum: 05 januari 2017
Bra service efter levernsmiss
Beställde till sonen ett Lego tågsätt + ett extra paket skenor. Fick bara skenorna och inget mer, ingen info. efter avstämning med kundtjänst löstes det snabbt och bra och den rabatten som gällde när jag lagt order fick jag också. Bra service.
Upplevelsen ägde rum: 22 december 2016
Beställning av LEGO-sats
Paketet kom fram så snabbt att jag kunde använda det som julklapp, vilket jag uppskattade mycket!
Det enda lilla irritationsmomentet var att den inledande informationen från PostNord om var beställningen befann sig dröjde, vilket skapade en viss osäkerhet.
Upplevelsen ägde rum: 27 december 2016
Beställning
Högsta betyg!
Efter att en produkt jag beställt inte fanns i lager, hjälpte mannen på kundtjänst till med att justera den nya ordern, så att jag fick den rabatt från första ordern jag annars hade gått miste om.
Toppen! Tack:)
Upplevelsen ägde rum: 08 februari 2017
Sämsta köp någonsin
Sämsta köp någonsin. Har beställt varan till en butik och har endast fått en orderbekräftelse. Det visar sig att e-handeln och och butik inte har samma lösning så de kan inte se ordern i butik. Sämst hittills! Kommer aldrig att handla här igen, och rekommenderar ingen annan att göra detta heller!
Upplevelsen ägde rum: 19 december 2017
Svar från BR
Inget att klaga på
Fantastisk service i butik när varan inte fanns inne. Utan att ha bett om det så ordnade butiksbiträdet en hemleverans utan fraktkostnad. Två dagar senare hade jag den i handen, utan extra kostnad, levererad till huset. Fantastisk service!!
Upplevelsen ägde rum: 17 februari 2017
Svar från BR
Paketering
Beställde "thunderbirds fordon superset" från BR. Leveransen var snabb, inga skador på själva leksakerna men paketet låg bara i en påse när jag fick det, så var ganska kantstött. Tycker nog de i alla fall kunnat kosta på sig ett vadderat kuvert, när de vet hur posten behandlar paket ;)
Upplevelsen ägde rum: 17 januari 2017
Svar från BR
Många av produkterna fanns inte på webben
Irriterande när man hittat en produkt som varken finns i butik eller på webben. Vore kanske på plats med en upprensning i utbudet.
Sökningsfunktionen med historik av vad man sökt på kan blir bättre. Nu blev det många turer där man fick välja samma filter igen för att det glömts bort.
Upplevelsen ägde rum: 04 januari 2017
Svar från BR
Har ej fått paket? Får inte MINA pengar tillbaka.
Beställde varor för över 2 veckor sen, har inte fått dem och ingen vet var de är. Nu svarar de knappt på mail längre. Och om de svarar har de inget svar. Jag har skrivit flera gånger att jag inte vill ha varorna längre utan vill ha mina pengar tillbaka. Detta ignorerar de bara. Ska aldrig beställa från företaget igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller.
Ingen telefon har de man kan ringa till, endast mail som de inte svarar på.
Upplevelsen ägde rum: 15 december 2017
Svar från BR
Dålig info om spelet
Många plastiga delar som lätt går sönder om barnet själv ska sätta ihop det. Absolut inget för en varken 5 eller 10- åring. Detta hade man kunnat avstyra om det funnits ett demoex. i affären eller i broschyrens text. Svårt att avgöra material på en bild samt antal delar som ska monteras. En mycket dålig upplevelse men nyttig inför nästa ev. köp. Vilket lär dröja efter denna upplevelse.
Mvh en ledsen mormor
Upplevelsen ägde rum: 25 december 2016
Svar från BR
Jag skulle fâ paketen leverade till en företagsadress.
Jag skulle fâ paketen leverade till en företagsadress. När de kördes ut besvärade sih inte ombudet att ringa pâ det mobilnummer som jag uppgav vid beställning utan, när jag inte öppnade dörren (industritvätt=buller) körde han därifrân och vi fick snällt hämta ut paken (ofattande beställning) pâ Tempo...
Jag hoppas att det var av misstag som chauffören inte ringde innan eller âtminstânde när han var utanför...
Upplevelsen ägde rum: 22 december 2016
Svar från BR
Betala på denna sida går inte
Betala på denna site går inte.
Kort går det inte igenom man hoppar tillbaka till start, om man väljer direkt betalning MÅSTE man ha Nordea vilket de glömt att upplysa om.
Faktura är det enda alternativet men jag undrar hur fakturan levereras kanske som en påminnelse.
Är man medlem i klubben men får inte rabatterna som det står att man får, riktigt dåligt.
2017 klart en av de sämre siterna av ett stort företag.
Samma site som Toy's r Rus och samma problem.
Upplevelsen ägde rum: 17 december 2017
Svar från BR
BRleksakers egna märke - dålig kvalitet
Köpte en ritplatta för endast 90:- men den var nedsatt i pris så jag trodde att den skulle vara av bra kvalitet men icke. Går inte att jämföra med Fisher Price som är dyrare men deras leksaker håller för många barn. Detta gör jag inte om.
Upplevelsen ägde rum: 21 februari 2017
Svar från BR
Fungerade felfritt.
Fick hjälp i affären på Erikslund, Västerås. (Väldigt hjälpsam tjej) En sak som var slut i butik beställde vi tillsammans så den skulle komma innan jul, vilket den gjorde. 👍🏻
Upplevelsen ägde rum: 27 december 2016
Inga rätt nånstans
Beställde varor från hemsidan i augusti. Det tog nästan två veckor innan de kom och då barnet ifråga redan hade hunnit fylla år så blev det retur. Nu är snart oktober slut och jag har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar😔.
Upplevelsen ägde rum: 23 oktober 2017
Svar från BR
Mitt första köp
Förstod inte varför första varan jag avsåg att köpa inte gick att få över till varukorgen. Det kom inte upp någon info om anledningen. Fick förklaringen vid kontakt med kundtjänst.
Upplevelsen ägde rum: 07 februari 2017
Problem med leverans
BR hade missat att skriva mitt namn på peketet jag hade beställt, viket betydde att posten inte kunde lämna ut paketet till mig. I Paketet fanns en present som skulle lämnas över ett visst datum och som hade beställt i god tid. Det fanns inget telefonnummer att kontakta BR på. När jag mejlade kundtjänst fick jag inget svar på flera dagar. Supporten via deras chatt var oförskämd och ej effektiv och gav inte heller någon feedback på om när felet hade åtgärdats.
Upplevelsen ägde rum: 24 mars 2017
Svar från BR