84 302Rankad i Sverige
--Rankad I Världen
Månatliga sidor granskade | < 300 | |
Besökare per månad | < 300 | |
Värde per besökare | 5,70 kr | |
Uppskattat värde | 4 376,49 kr | |
Externa länkar | 23 | |
Antal sidor | 945 |
Senast Uppdaterad: 04.04.2018 . Uppskattade data, läs villkoren.
Innehåll
www.Ytc.se
ämnen: Gymnasieutbildning, Vuxenutbildning, Kontakta Oss, och Här.
- Populära sidor
- ytc.se Yrkesutbildning för vuxna - YTC
- ytc.se Elprogrammet & Elutbildning - YTC
- ytc.se Byggprogrammet - YTC.se
- ytc.se Yrkestekniskt centrum
- Länkar in
- leviticus.se Leviticus.se Library of links!
- skolvarlden.se www.skolvarlden.se | Om skolan varje dag
- skoljobb.se Lediga jobb för lärare och förskollärare i hela Sverige
- vvsyn.se VVS-Branschens Yrkesnämnd - VVS-YN
- Länkar ut
- csn.se CSN
- adobe.com Adobe Sverige
- gyantagningen.se Gymnasieantagningen Stockholms Län - Gymnasieantagningen
- jarfalla.skola24.se ArticlePage
Dess 1 namnservrar är dns1.jarfalla.se. Programmeringsspråkets miljö är ASP.NET.
IP: 83.168.235.222
Drivs med: ASP.NET
Web Server: Microsoft-IIS/7
Kodning: utf-8
PING www. (83.168.235.222) 56(84) bytes of data. | |
64 bytes from addcms-web-2.getupdated.com (83.168.235.222): icmp_seq=1 ttl=114 | 136 ms |
64 bytes from addcms-web-2.getupdated.com (83.168.235.222): icmp_seq=2 ttl=114 | 135 ms |
64 bytes from addcms-web-2.getupdated.com (83.168.235.222): icmp_seq=3 ttl=114 | 135 ms |
--- www. ping statistics --- | |
3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 2001ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 135.554/135.795/136.152/0.395 ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 135.554/135.795/136.152/0.395 ms |
En tid på 136 ms har registrerats vid ett ping-test, där dess genomsnittliga laddningstid för en helsida är 1142 milliseconds. Detta är långsammare än 68 % av webbsidorna i mätningen.
Server Setup | |
Cache-Control: | private |
---|---|
Content-Length: | 18236 |
Content-Type: | text/html; charset=utf-8 |
Server: | Microsoft-IIS/7.0 |
X-AspNet-Version: | 2.0.50727 |
Set-Cookie: | -- |
X-Powered-By: | ASP.NET |
Date: | -- |