Din språngbräda
till bättre kommunikation

Vill du också att kommunikation ska engagera, skapa lojala kunder och leda till mätbara resultat? Kul! Då har du hittat rätt. På Trampolin PR får vi din marknadsföring att lyfta.

Linjeillustration bestående av träd, kamera, pappersflygplan och en hand som visar tummen upp.
Linjeillustration bestående av träd, kamera, pappersflygplan och en hand som visar tummen upp.

Din språngbräda till bättre kommunikation

Vill du också att kommunikation ska engagera, skapa lojala kunder och leda till mätbara resultat? Kul! Då har du hittat rätt. På Trampolin PR får vi din marknadsföring att lyfta.

Linjeillustration bestående av en färgpalett med pensel, megafon och hand som håller i en smartphone.

Referenser

Titta på några exempel

Vi är stolta över våra kunder och de är nöjda med oss. Se några exempel nedan. Vill du veta mer?

PR på norrländska

Att höras och synas i bruset handlar inte om att höja rösten. Det handlar om att hitta sin egen röst, att tro på budskapet och återge det uppriktigt. Då brukar människor lyssna. Då brukar relationer vara över tid. Vissa kallar det för bra kommunikation. Vi säger PR på norrländska.

Med vår hjälp får du:

  • Effektivare kommunikation
  • Starkare varumärken
  • Fler och lojalare kunder
  • Långsiktiga strategier
  • Bättre medierelationer
  • Större räckvidd
  • Mätbara resultat
Aktuellt

Inkluderande kommunikation

– Alla ska med!

Vårt mål är att alla ska känna sig inkluderande i den kommunikation som vi bidrar till. Därför har vi samlat detta i en checklista som gör det lättare för dig att kommunicera inkluderande.

Land och stad

– Verkligheten så som den är

Landsbygden har ofta beskrivits i termer av kris och avveckling, något gammalmodigt och bakåtsträvande. Alternativt målas det upp en romantiserad bild av det ljuva livet där alla är avslappnade, bakar och har höns. Ta del av vår checklista för att undvika potthålen när du kommunicerar.

Hitta din målgrupp
på sociala medier

– Baby Boomers eller Generation Z?

Vilken generation du tillhör berättar mycket om ditt digitala beteende. Med hjälp av denna kunskap kan du räkna ut hur du ska kommunicera med din målgrupp.