Din digitala ekonomiavdelning

Digitalt

Vi arbetar 100% digitalt. Detta gör det möjligt för oss att hjälpa företagare över hela Sverige. Med vårt digitala arbetssätt så kan vi se till att alla underlag sparas på rätt plats, direkt i ditt bokföringsprogram - utan risk att dem försvinner eller förstörs.


Slipp leta efter den där gamla fakturan i ett berg av pärmar. Betala leverantörsfakturor med ett enda klick. Hämta dina rapporter i realtid. Fördelarna är oändliga. 

Personligt

Vi vet att den personliga kontakten mellan kund och leverantör är väldigt viktigt för ett framgångsrikt samarbete. Därför får varje kund en specifik konsult som dem alltid kommer ha att göra med. Er konsult ska inte bara sköta er redovisning, utan även förstå er verksamhet och kunna agera som ett bollplank för att hjälpa företaget att utvecklas och förbättras

Enkelt

Vi anser att redovisningen ska vara ett lätt moment för varje företag. Vi har därmed tagit fram rutiner som är lätta att följa och förstå sig på. Samarbetet mellan kund och konsult är utformat av ansvarsområden. Du som kund har ett ansvar att tillhandahålla konsulten med de underlag som behövs, och konsulten har ett ansvar att utföra arbetet på rätt sätt och i rätt tid. Resultatet blir ett väl fungerande samarbete!

Effektivt

Vi existerar för att hjälpa dirigera företagares tid och pengar från ekonomiarbete till deras verksamhet. Detta gör vi genom att effektivisera våra kunders ekonomirutiner, automatisera flöden via bank- och skatteverket kopplingar, och ligga i framkanden gällande digitaliseringen genom att vara en Fortnox Byråpartner, sveriges ledande bokföringsprogram

Tryggt

Vår vision är att du som egenföretagare känner dig trygg i att du får den bästa, mest prisvärda hjälp som finns på marknaden. Vi tar hand om din redovisning och handleder dig genom din företagsekonomi. Våra konsulter är erfarna och engagerade i att du som kund ska kunna sova gott om natten i vetskap att du följer alla relevanta lagar och regler.

Prisvärt

Vi på Löpande Bokföring Göteborg är också företagare, så vi vet mycket väl att varje krona spelar roll. Vi anser att redovisning inte ska kosta skjortan. Med vårt fastprispaket så betalar du för exakt det du får, oavsett hur lång tid det tar. Vår stolthet i fastprispaketet är att vi kan erbjuda kostnadsfri rådgivning, då vi vill att våra kunder ska kunna vända sig till oss med frågor och fungeringar utan att det ska kosta extra.

Hur ett samarbete fungerar

1. Kontakt

Skräddarsy ditt fastprispaket utifrån de behov som just din verksamhet har.

Vi tar ett möte för att hitta de bästa lösningarna för ert företag och påbörjar samarbetet.

3. Löpande

Ni lämnar in era underlag till oss digitalt. Det kan ske via mail eller foto via Fortnox app.

Vi bokför underlagen, stämmer av eventuella avvikelser, deklarerar till Skatteverket och återkommer med en månadsrapport på företagets ställning! 

2. Start

Vi kommer igång med att jobba ikapp bokföringen och kvalitetssäkra det som redan är bokfört, samt påbörjar arbetet med att effektivisera era rutiner och automatisera flöden. När vi sedan är i fas med bokföringen, och systemen är på plats, så börjar det valda fastprispaketet gälla.

4. Klart

Få betalt leverantörsbetalningarna, lönerna, momsen och arbetsgivaravgifterna med ett enda klick!


Känn er trygga av att allt är gjort korrekt och i tid, och njut av er frigjorda tid och energi som ni istället kan lägga på er verksamhet. Om ni har någon fråga så finns er konsult bara ett mail eller telefonsamtal ifrån! 

Från 999 kr / mån!

unsplash