Canal digital lyssnar inte och snackar skit om alla andra!
Jag sa helt enkelt inte emot. Eftersom hon inte ville lyssna på mig så kunde jag offra min promenad för att lyssna på henne, medan hon förlorade värdefull tid, eftersom jag anar att de går på nånform av provision. Så slösade hon 30 minuter på mig för att hon inte lyssnade när jag sa: NEJ TACK!
Nåväl, när man sluter avtal via telefon så har man 14 dagars ångerrätt, så direkt när avtalet damp ner i brevlådan ringde jag och sa upp det. Då kom nästa märkliga grej från Canal Digitals sida, för då sitter spolingen i kundtjänst och trashtalkar ALLA andra digitalteve distrubitörer i Sverige! Jag var helt chockad.
Mest skit fick Telia, som enligt den här killen inte kunde leverera TV alls! Att beställa Telia var som att inte ha en tv, sa han.
Vet ni om det på Telia? Eller gör ni likadant?
Vi har haft CD men slutade på grund av deras sätt att behandla sina kunder. Har de en gång fått en på kroken skiter de i servicen. Nej tack, sa vi, och tog Telia istället och är mycket nöjda.
Alla (seriösa) säljare vet att det är big time no-no att skitsnacka om konkurrenter. Det slår alltid tillbaka på en själv.
Råttblogg.se är detta. Jag startar härmed krig mot din töntblogg!
Vem i helvete orkar läsa denna skiten. Korta och konsisa inlägg för i helvete. Jag tröttnade efter första meningen...lägg ner pisset!
Ja du jasså, förstår att du inte orkar läsa långa inlägg, så håll dig till fotobloggar och modebloggar du, så slipper du att anstränga dig.
För övrigt så är det väl ingen som tvingar dig att läsa den här bloggen, så lägg ner själv och skit i att kommentera om du bara har skit att komma med.
Jag skiter i dig, och du skiter uppenbarligen i mig, så låt det vara så.
Hej då.