1107
Världens sexigaste 50-åring, tycker många om Jaguar E-Type. I Sverige firades den brittiska sportvagnens bemärkelsedag på racerbanan Ring Knutstorp med material från arden green producerat i samarbete med Jaguaråterförsäljare och Jaguar Friends.

1106
Racing för båda. Sportvagnsmästerskapet, SPVM, är serien för den som vill biltävla på skoj på allvar. SPVM marknadsförs via en plattform från arden green som racingfamiljen Malin och Anders Eriksson fyller med berättelser från landets racerbanor. Gilla Malin & Anders Racing på Facebook.

1104
Danska ILVA är Skandinaviens läckraste möbelkedja. Särskilt för oss som gillar nutida design som gärna tar ut svängarna lite. Tillsammans med arden green skapas kommunikation på svenska som även sträcker sig in i det sociala medielandskapet. Gilla ILVA på Facebook.

1009
Amerikanska Chevrolet gör storstilad comeback i Europa med en serie moderna bilar av olika karaktär. I samarbete med Nice to meet You PR skriver arden green engagerade pressmeddelanden för det pånyttfödda märket.

0808
TransportLedet är Sveriges största privatägda åkeri. Tillsammans med frånFersens skapas kommunikation riktad till både personal och samarbetspartners.  

0801
Byggadministration sköter pappersarbetet vid alla sorters byggen. Lagom till 40-årsjubilet tar arden green fram nytt presentationsmaterial i samarbete med Think Big.

0707
Tyska teutonia står för kvalitetsbarnvagnar i det högre prissegmentet. arden green och frånFersens ger märket en nystart på den svenska marknaden med de närmast oändliga valmöjligheterna paketerade i ett tydligt erbjudande.

0701
IT-företaget Pointer öppnar Malmökontor. Pressreleaser utformas av arden green.

0605
Hilti tillverkar högkvalitativa verktyg för proffs. Ett nytt tilltal med redaktionellt prägel tas fram på arden green i samarbete med W.

0603
Koreanska SsangYong bygger prisvärda och kompetenta SUV:ar och transportfordon. Relanseringen på den svenska marknaden underlättas av en positioneringskampanj signerad arden green.

0602
Hemglass lever på härliga produkter och duktiga säljare som kör glassbilarna. Glassen klarar man bra själv men nya sätt att peppa personalen tas fram tillsammans med arden green.

0601
ALF, Användbart litet företag, gör Sveriges mest populära sällskapsspel men behöver ett kreativt bollplank. Bollandet sker hos arden green.

0511
Brittiska Jaguar står bakom några av bilvärlden allra vackraste skapelser. Nu är kvaliteten på topp också. En pr-kampanj från arden green trummar in budskapet till viktiga nyckelgrupper.

0510
Persienn-Pågarna vill förnya sig. arden green bistår vid namnbyte till Mogioo. Verktygen är PR och ett inspirerande tilltal.

0509
Svenska barn åker bil säkrare än andra barn eftersom de åker bakåtvänt upp till ca 4 års ålder. Men nu vänds fler barn tidigare. För att hejda trenden skapar arden green en ny kommunikationsplattform åt Akta Graco i samarbete med frånFersens.

0506
Amarelli gör världens godaste lakrits. Nu har arden green tagit fram en pr-kampanj som ska få svenska folket att öppna smaklökarna för italiensk gourmetlakrits.

0503
Svenska Schewedenkreuz Motorsport tävlar med en 430 hk stark BMW M3 i tysk racing. arden green hjälper stallet att synas i svenska och internationella massmedier.

0412
Field's är Skandinaviens största köpcentrum och ligger i danska Örestad, 22 minuter från Malmö C. arden green samarbetar med Yellow Pencil i Köpenhamn för att ge Field's en svensk språkdräkt.
 
0410
Svenskt konstsilver fortsätter med pr-kampanjer från arden green för att få sina produkter exponerade i magasin och events, som till exempel Malmö Industrilotteri.